"Expect the best, be prepared for the worst, fuck what others think and do your own thing"

Sunday, February 20, 2011

Era F's

Aku bukan seorang yang :

1) Peramah
Maksudnya.. aku ni tak suka nak tego2 org yang aku tak knal. and aku tak suka nak layan org yang dok hai2 dengan aku kalau mcm tu care dorang nak knal dgn aku. Aku suka org yang nak bekawan dgn aku, tapi die rilex je. Terus tego2 kerek2 dgn aku ke ape ke (as a joke). Itu baru aku terime utk berkawan. Aku jarang berkenalan dgn org. Thats why aku ckp aku bukan seorang yang peramah :)

2) ChitChat
maksudnya.. aku tak suke nak masuk wall org , then suke2 nak hai2, gedik2, flirt2 walaupun aku takde couple kan skrg ni. tapi aku tak suke nak besembang sembang. lagi pulak dgn org yang aku tak kenal lgsung. aku just chat dengan org2 yang aku kenal je. kadang2 bila on fb, aku just update status, and then, usha2 pic + stalk2 fb org. aku tak tahu knp aku tak suke nak chitchat2 ni. sebab aku mlas nak bkenalan dgn org baru. hahahaha. :P

3) Baik hati
maksudnya.. aku ni bukan lah jahat sgt pun. tapi.. baik pun tak jugakk. haha. aku just biase2 je. aku cakap aku bukan seorang yang baik hati sebab aku ni, sombong gila kot. aku tahu kat fb, aku sombong. dari dlu smpai skang aku still sombong. Dlu sbb nak jage hati someone. skrg sbb aku mmang malas nk layan. hahaha. aku tahu ramai yg bengang dengan aku. ramai org ingat aku bajet hot! huishhhh.. dahhsyaattt btol. aku bukan nak bajet hot ke ape. aku tak hot. aku budak kmpung je, aku ngaku. aku cume rase rendah diri and segan nak menego nego org ni. kalau org yg tego2 aku then aku mls2 tu, maknenye, aku mls lah tu. hahaha. ntah aa. aku tak tau knp, aku ni mls nak layan org. thats why aku rase, aku ni bukan seorang yg baik hati. haihh. entah lahhh ... aku pun tak faham dgn diri aku -_-

4) Hotstuff
maksudnya.. aku ni bukan nye budak2 hot. aku biase je aa. mmbe2 aku tau aa aku cane. pic2 aku, sume tahap biase je kot. bukan snap kat pavi ke ape ke en. sume stock pic2 student. ape yang hotnya? takdeee ponnn. so tayah lah nak cakap aku ni hot ke ape ke okayy. aku sombong bukan sebab aku bajet hot ke ape. tapi sebab aku ni memang mcm ni. aku susah nak bekenalan dengan org yang aku tak knal. korang jangan tengok luaran je. yang penting kat dalam ni.. mane tau dalam hati aku ade taman ke kan? :) kalau nak kenal aku lebih dalam, kerek2 la denga aku. jgn menggedik, tapi 'mengkerekk' okay. . sebab aku tak suke layan yg menggedik gedik ni. huhuuu :)

5) Bercerita privacy di fb.
maksudnya.. aku ni tak suke nak kecoh2 hal privacy aku kat fb. Setengah org, bile marah, suke update status die bnde2 yang tak spatutnye org ramai bace. nak marah bolehh.. tapi berlapikk laa. ni yang kau dok maki hamun mcm2 kat tmpat awam knape.. aku tak mksudkan sape2. tapi takat yg ade dlm friends fb aku, ade jugak aa jenis2 yang mcm ni.. mcm2 yang die kelua. cek adekk, cek abg, jgn lah cite hal privacy kat tmpat awam. nak cite, cite dlm selimut laa.. bia org2 tetentu je yg tahu. haihhhh.. aku dlu penah gak maki2 org, tapi dlm blog je la. yela, tu zaman2 bodoh. dalam fb takat ni belum lagi kot. kalau ade pun, still berlapik penuh sopan. Aku ni bile patah hati, aku sedih, aku share aa kat fb. tp takde aa smpai nak cite A to Z kan. seciputtt je aku update kat status. aku tahu fb ni public. so thats why aku tak suke nak keco2. Privacy kite, bia kite je aa tahu cite spenuh nye. sket2 tu boleh la nak share dgn mmbe2 kan. chill :)

actually byk lagi aku nak tulis. tapi mcm tak larat je plak. hahaha. so ni je lah aku bgtahu ye. aku update ni sebab aku nak clear kan pndangan2 bruk org kat aku. aku ni senang buat mmbe. tapi susah utk buat 'teman'. haha. aku tak sukee aaa org ngorat aku! hamekk kau kan dah tekelua! hahahah. aku just nak bekwan je. korang jangan la mcm mcm dgn aku, 'pelik pelik' dgn aku. bile korang 'pelik2' dgn aku, sbab tu aa aku tanak layan korang. nak mmbe buat care mmbe, okayyy. insyaallah aku akan jadi kawan yang baikk dan Era F's bukan lah mcm yang korang tgk dari luarann.. meh la kenal2 dgn aku lepas ni kat fb keyy. aku tgguuu, hahaha.

1 comment: