"Expect the best, be prepared for the worst, fuck what others think and do your own thing"

Friday, April 15, 2011

khas utk abg2 aku yang B**I :D


(sila dengar guna earfone utk lebih jelas)

THANKS FOR THIS VIDEO :D
DENGALAH ZUL MEMBEBEL
KECIK POYO TAKLEH PAKAI SUBAHAT
ADIB MENGADE DALANG SEGALA BENDE YG HILANG
^_^  

dah dengar? hahaha. Okayyy. Pasal video ni. Aku rase "SO SWEEEEETTTT" hahahahahhaa. Utk kefahaman pembace2 yg tak tahu cite. Canggini.. siang tadi phone aku "hilang". tak tahu kat mane. Nak dipendekkan cite, handphone aku ni, SI ADIB yang amek! Die yang tolong 'selamatkan' phone aku dari terus hilang betul2. haha. Die pegang fone aku, dari tengahhari, smpai nak ke malam. Magreb2 camtu dekat2 pukul 8, baru aku dpt balik fone aku. Cam S**l kan? hahaha. Meh sini nak cite :)

MALAM.. balek je dari main futsal, pkul 10,00++ pm camtu,.aku mandi2 then cam biase la, landing ats kat katel. Tengok2 la balek phone yang dah bape jam aku tak jumpe tu. Baru je dok pegang2 (phone tengah cas). Tibe2, keluar REMINDER "Tengok Video, URGENT! " Aku pun dalam keadaan yang blur2, tefikir2, video ape bende? sape pulak yg letak reminder ni. Nak ckp aku,bile mase pulak aku letak? Tadi time mule2 amek phone ni, aku tak check ape2 pun. Just tengok2 msg2 yang masuk and call2 je. Tibe2 terfikir psl phone adib yang amek. Kat situ baru aku dapat pickup,ni mesti ade pape dorang record ni. hahaha. then cepat2 la aku bukak video kat phone aku tu. And at last, jumpe ade satu title, "For era, dr abg2". aku terus tegelak! hahahahhaha :D Bile dah tengok, lagi laaa aku tegelak gelak! memang babiiii jeee dorang ni kene kan aku.hahaha. Korang tak tau aku smpai nak menangis tak pegang fone slame beberape jam! haha :D Tapi.. tulaa, aku sepatutnye berterime kasihh la kann kat diorang ni, especially, ADIB! *babi! haha! Masuk ni, dah kali ke3 die "selamatkan" phone aku. THANKS DOHHH! hahaha. Tapi masaalahnyeee. Yang aku tak puas hati, Dah tahu aku tertinggal phone tu, kau dah "selamatkan", bagi jela terus kat aku balek. Ni takk. Kau simpan lame2, buat tak tahuu.  Mane aku tak geramm. Aku dah dapat agak dah sume kau punye kejeee. Bile aku dah tanye tuu, ngaku jela kannn. Yang daleh2 tu kenapeeeeee. saje buat aku bengang kan? haaaaa. nak sgt aku bengang, KAN AKU DAH TOUCHING!! hahahahhahaahahahah :D Aku bengang sebenanye sebab aku dah dapat rase korang2 yang amek phone akuu. Tapi tanak ngaku pulakk. Memang hangin laa aku! :D tapi bile tengok video korang ni, rase macm, alolololo, sweettt jee, hahahhaaha. tibe2 je datang "REMIND" kat fone aku kan. so sweett dohh! haha :D ermmmmm. tapi.. okay laa. okayyyy. aku ngaku, salah akuuu sume ni. hahahahha. :D AKU SEDA AKU NI CARELESS. aku ni cam nyanyok sket. Kalau pegang barang, aku salu tak alert. Kadang2 mane aku letak, aku tak seda time aku letak tu. Aku pakai letak jee. Then nant mule la tehegeh2 carik, ingat2 balek celah mane aku cmpak! hhaha. So, sorryyy laaaa yeee :D Sape yang dah kenal perangai aku tu, dah masakk dah kot rase nye denga aku dok tanye mane itu, mane ini. hahaha :P MAAFLAH YE :) aku pun tak tahu cam mane nak jadi seorang yg alert! haha. Pasni aku try laaa jadi alert sket okayy. Papepun, time kaseyyy. Aku sayang korang sebenanyeee, hahahahaha :D *BABAI :D

1 comment: